[linux] Pre Dado Jan

fero na rebeca.sct.sk fero na rebeca.sct.sk
Čtvrtek Listopad 11 16:12:12 CET 1999

Mily Dado Jan,

ako podnet na zamyslenie sa nad sebou samym Ti posielame kopie mailov
co si poslal do konfery za posledne tri dni...
Asi je pre Teba velkym sebazaprenim ucast v tejto konfere, lebo nepochybujem
ani v najmensom o Tvojej vrodenej genialite..

Ucastnici v konfere nie su zvedavi na Tvoje mentorovanie ale na riesenie
svojich problemov, neposobis nahodou v skolstve?? Ale asi nie pretoze
pravopisne chyby v Tvojich mailov necham bez komentara...
                s pozdravom za krajsi svet Fero