[linux] [OFFTOPIC] Mandrake

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Listopad 12 08:26:38 CET 1999

> Dakujem za odpoved.
>
>     Inak, vies co ma mozes. Ja si viem info najst na internete, nie som lavy,
> ale chcel som pocut nazory slovenskych uzivatelov linuxu na RH a Mandrake. Kde
> na altaviste ich najdem.

>     Ak sa ti moj mail nepacil, na co si potom nan odpovedal.

Inak, viem. Myslim, ze aj ty vies. :)

Mam k tomu len par vyhrad. Z tohto, co si tu napisal, to vyznelo, akoze si
uz nepamatas, co VSETKO si chcel v tom maily. Skus si ho precitat este
raz. Rozhodne tam nebola poziadavka LEN o nazor sl. uzivatelov na RH ci
Mandrake.

Nesnazil som sa ti vynadat, ale ubezpecit, ze takto asi tazko dosiahnes
nejaku odpoved.
V pripade nejakych "vyskumov" nazorov, treba uviest, ze by ta zaujimalo to
a ono z tychto a inych dovodov, v pripade problemov byt konkretny.
Ty si chcel obidvoje, a ani jedno nebolo prave fajn.

Ak sa ta to dotklo, tak sa ti ospravedlnujem. Nemalo sa.
Dufam, ze na svoje buduce otazky dostanes lepsie odpovede.

Caff
						Jano