[linux] [OFFTOPIC] Pre Dado Jan

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Listopad 12 08:40:00 CET 1999

Ok.

Mily Fero,

Dakujem za upozornenie, budem sa snazit menej rozculovat. Mozno to
"pomoze" kvalite maillistu. O jeden moj mail menej, a o viac inych...

V kadzom pripade ma tesi, ze si si dal namahu vyselektovat moje maily za
posledne 3 dni, ako uvadzas, avsak neviem aky typ SELECTu si pouzil, lebo
ti vela mojich mailov vypadlo.
Keby bol tento mail adresovany na mna sukromne, tak by som to pochopil,
ale ked sa snazis tymto argumentovat pred ostatnymi, mohol si tam uviest
aj zvysne, z ktorych par bolo aj horsich, a boli aj take co dokazuju opak.

Co sa mojej geniality tyka, tou by som sa netrapil. Tak ako ani mojou
gramatikou. Mne neprekaza. (ani jedno ani druhe:)

Navyse ta sklamem, lebo v skolstve naozaj neposobim, a nie je to mojou
gramatikou. To si bud isty.

Ak budes mat nejaky problem s mojimi mailami, kontaktuj pls najprv mna
sukromne, tak ako to urobili ostatni, ktori reagovali na moj mail c.1
(navyse aj pozitivne, prekvapenie?). Ak uz to bude neunesitelne, poziadaj
o moje vyradenie z konfery. Vsetci zahlasuju, a bude to vyriesene.

Ak budes mat problem tykajuci sa linuxu, mozes napisat do konfery, alebo
aj mne, sukromne. Rad poradim.

Caff
					Jano

ps: nizsie su este komentare.

> Mily Dado Jan,
>
> ako podnet na zamyslenie sa nad sebou samym Ti posielame kopie mailov
> co si poslal do konfery za posledne tri dni...
> Asi je pre Teba velkym sebazaprenim ucast v tejto konfere, lebo nepochybujem
> ani v najmensom o Tvojej vrodenej genialite..
>
> Ucastnici v konfere nie su zvedavi na Tvoje mentorovanie ale na riesenie
> svojich problemov, neposobis nahodou v skolstve?? Ale asi nie pretoze
> pravopisne chyby v Tvojich mailov necham bez komentara...
> [...]

K tomuto nemam fakt co dodat. A za tym si stojim.

Neviem z akych dovodov si odobral ten smiley co bol za tym otaznikom. Dava
to tomu mailu rozhodne iny charakter. Obzvlast, keby tam bol dosadeny aj v
kontexte. Prijemca ho rozhodne pochopil, dokonca mi sukromne odpovedal.

Nuz, co na tomto sa ti tak velmi nepacilo? Myslim, ze to bolo dokonca
zdvorile a priatelske. Navyse sovju odpoved ziskal v niektorom z inych
mailov.....