[linux] Fetchmail(velkosti sprav(octety???))

linuxcon na post.sk linuxcon na post.sk
Pátek Listopad 12 09:30:58 CET 1999

Ahojte.
Mam taky maly problemik s fetchmailom a s pop.post.sk
Kedysi som mal v .fetchmailrc nieco taketo
poll pop.atlas.cz protocol pop3
    user blabla
    password bububu
    is adino
    no keep

vytvoril som si aj konto na post.sk
lebo ten predsa len chodi rychlejsie
vyhodil som povodny .fetchmailrc a dal som tam
to iste len s tym ze stahovat ma z pop.post.sk
lenze:
pri kazdom maile vypise fetchmail spravu akoze
message x was not the expected lenght (479!=305)<to je priklad
Napriklad mail s 720KB attachmentom to po prikaze
TOP 2 999999999 da
+OK message 2 (55 octets):
a delej reading message 2 of 15 (55 bytes)
Potomk je samozrejme aj sendmail z toho jelen a ked
je ta sprava dlhsia napr 720KB tak vypise nieco ako
socket error a fetchmail skonci s chybovou hlaskou 2
uz som si precital sample.rc niekolko krat a tam neviem
nic najst.
prosim vas ked mal niekto podobny problem
pripadne ma riesenie napiste.
Dakujem
Adino