[linux] HomeFREE-bezdrotova komunikacia Diamond

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Pátek Listopad 12 10:57:03 CET 1999

Dňa Pi, 12 nov 1999 ste napísali:

a to je presne ten problem... napojenie na jeden transformator...
ma to vyznam zatial iba ako budovanie leternatyvnych sieti napr. v ramci budovy
ale na prepajanie realne na vacsie vzdialenosti ....
nasa firma taketo nieco realizuje uz dlhsiu dobu, a prepajanie po el. vedenie
sme chceli urobit uz davno, ale vzdy to narazalo na technologicke obmedzenia
preto si myslim, ze v sucasnosti najspolahlivejsie (okrem tlf) je spajanie
vzduchom ... co sa tyka konkretnej otazky, bohuzial, neviem poradit, momentalne
zaciname testovat karty Proxim Symphony, akurat nam dosli a idem vyrabat
2 testovacie linuxy (chceme z nich urobit routre na prepajanie 2 poc sieti)
ak by mal niekto s tymito kartami nejake skusenosti, tiez by som bol povdacny

		peter