[linux] OT: provider pre PHP3

Marek Podmaka marki na gjh.sk
Pátek Listopad 12 14:30:31 CET 1999

Hi!

sorry za offtopic, ale mam jeden problem. Mohol by som robit nejake veci
pre jednu firmu (dynamicke stranky). Im je jedno, v com to bude, ale
nemaju svoj server. Zatial som nevidel providera, ktory by poskytoval aj
PHP3 (iba ak ASP).
Preto sa pytam, ci neviete o nejakej firme (aj malej), ktora by mohla
poskytnut priestor pre web (aj s domenou volaco.sk, ktora uz existuje) s
PHP3 a zisla by sa este nejaka databaza (mySQL alebo postgreSQL).

Diki za vsetky informacie (asi bude lepsie priamo na moj mail).

      /     \  __  /    ------       Marek 'Marki' Podmaka
     / /     \(  )/    -----     marki na gjh.sk  podmaka na trias.sk
    //////   ' \/ `   ---   marki na ultranet.sk  Marek.Podmaka na seznam.cz
   //// / // :    : ---           http://www2.gjh.sk/~marki/
 //          //..\\         "Love makes the world go round." (Proverb)
            '//||\\`
              ''``