[linux] zakl. dosky a linux

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pátek Listopad 12 19:02:27 CET 1999

Peter Bizik wrote:

> Kde na Internete sa daju zohnat nejake odporucanie pre zakl. dosky pre
> Linux? Chcem vymenit neviem sa rozhodnut.A este jedna otazka su nejake
> pamate, ktore sposobuju problemy resp. spomaluju system. (mam na mysli
> hlavne 100MHz EEPROM DIMM).

pobezi to na 386sx. odporucam z pohladu $$$. inak, pobezi to
aj na nejakom dual 440GX + xeony...

teraz vazne: mam _ZLE_ skusenosti s chipsetom ALI. hlavne na
low-cost doskach. jednu masinu mam po ruke, windows na nej
bezi uplne v pohode, akonahle tam dam linux a pouzijem
default, alebo ktory kolvek z pracne zkompilovavanych
kernelov, vydrzi tak 5 hodin az jeden den. potom panic.
windoze na tom kolegovi bezia aj tri dni v kuse (hold, stara
sa, ale preinstalovava tak raz za tri mesiace a castejsie. ale
su stabilne (trochu sa hanbim za to co som povedal).).

takze este raz: nekupuj ALI - skusil som 3 dosky, vsetky blbnu
- niektore aj s win.

Matej Kovac
matej na pobox.sk