[linux] slovnik

Pátek Listopad 12 21:04:56 CET 1999

Dna 09. Nov 1999 o 20:33, DEMAX Ltd. napisal(a):
> [...]
existuje aplikacia ispell, rozumie si s nou joe (urcite aj vim), kspell a
podobne..

pekny slovensky slovnik spravil p. Chalmoviansky, dohodli sme sa na dalsom
vyvoji tohoto slovnika ako jeden z projektov SkLUGu.

zial bol som zaneprazdneny, ale prave som cely balik aj s popisom ako
pridavat slova umiestnil na http://cvs.sklug.sk

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk