[linux] pgp a ine

Pátek Listopad 12 21:58:18 CET 1999

Dna 26. Oct 1999 o 14:42, Ing. Peter Bodnar napisal(a):
> mam otazocku
> 	existuje sposob, ako na strane mail-servra zabezpecit kryptovanie
> 	mailov pomocou pgp odchadzajucich na urcite adresy (ich
> 	pgp kluc mam, resp. budem mat) a potom desifrovat ich odpoved, ktora
> 	pride ku mne.
trosku davnejsi mail, ale nasiel som co som hladal aj ja davnejsie, takze
mozno potesi:
ftp://ftp.pgp.net/pub/pgp/utils/sendmail

Je to v podstate wrapper, ktoremu sa zrejme da zadat v pripade akych adries
sa ma vyvolat, a potom na urovni demona postu zasifrovat, podpisat.. na
druhej strane bude musiet zrejme pocuvat podobny wrapper, vo funkcii
"klienta", ktory spravi co je potrebne..

Takto som to teoreticky pochopil z kratkeho citania.. v pripade ze to budete
sprevadzkovavat, dajte vediet ako to dopadlo prosim..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk