[linux] xntpd a cas na RH6.0

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Sobota Listopad 13 16:12:50 CET 1999

Zdravicko

  Mam problem s casom a chcem ho vyriesit programom xntp3.
Chcem ho pouzit aby sa mi vzdy zosunchronizoval ke sa spojim na INET.
Takze ho vlozim do /etc/ppp/ip-up.local.
Bude mi stacit prikaz ntpdate ? (server bude pre mna asi zbytocny !)

V manualy pisu ze ho treba spustit ako root. Ale ja sa pripajam na INET
nie ako root, ale ako user.

Mozete este poradit servery, kde sa pripajat.

P.S. Mam RH6.0. Ak mal niekto podobny problem s casom a riesil ho inac ako
s xntp3 tak sa ozvite.

			Mizu

   #	Michal Zimen - Mižu                   #
  #	Železničná 811/16	               #
 #	01303 Varín                             #
#	zimen na za.psg.sk                          #
 #	zimen na defadmin.utc.sk                   #
  #	http://www.home.sk/www/zimen           #
   #	S Linuxom na večné časy a nikdy inak  #