[linux] seriovy port a i2c

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Neděle Listopad 14 13:53:44 CET 1999

> nie
> t i2c
> tel

Nuz snazil som sa ti pomoct, ale neviem preco, neozval si sa.
Dufam ze tak este urobis, lebo uz som nasiel par veci o I2C, ktore som ti
inak popisal v predchadzajucom maily (pre ostatnych: sukromnom, ak mate
zaujem, je k dispozicii).
Prezrel som serp84 aj prog84. Serp to robi cez ioperm, prog84 cez
/dev/port.
Inak je to velmi jednoduhe. Takze ak mi presne povies s ktorou castou mas
problem, mozem ti rychlo odpisat, pripadne dat link na i2c. Len prosim
specifikuj tvoj problem, obzvlast po tom, co som ti uz nieco poslal.

Maj sa
				Jano