[linux] zakl. dosky a linux

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pondělí Listopad 15 08:39:37 CET 1999

-----Original Message-----
From: owner-linux na rak.isternet.sk [mailto:owner-linux na rak.isternet.sk]On
Behalf Of Peter Strelec
Sent: 12. marraskuuta 1999 23:21
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: Re: [linux] zakl. dosky a linux

>Mam chipset ALi a som uplne spokojny a nemam ziadne problemy. Skor to bol
>chipset od fy. VIA MVP3 a to bol problem s AGPckom.

Som rad, ze sa tu otvorila aj tato tema. Ja mam VIA 5MVP3 s AGP a pod
Linuxom slape OK.

>Problem bol iba jeden a to radic na disky.
>Ale ked tam strcis dva kabliky teda napr. IDE1 a disk MASTER a na neho
>zavesis ako slave dalsi DISK je to ok. Ked tam ale strcis CDROMu ako slave
>na master disk tak mas po chlebe a zarucujem ti ze ani win98sk instalacia
ti
>nezbehne v poriadku.(anglicka prejde ok.) Takze je to nazvavenie. Ohladom
>toho som dostal vysvetlenie o ukonceni kabla na disk (vraj tam ma disk
>nejaky "terminator" - odpor a cd roma to ma riesene nejako inac a signali
> [...]

Ale prave na tejto doske mam problem ktory by sa mi podobal na
predchadzajuci s Ali.
Predovsetkym je podobny s tou instalaciou win98. Dokonca ani DOS sa mi nedal
poriadne nainstalovat.
Pocitac bol nakoniec velmi pomaly a po zhruba tyzdni mi na disku zacali
nabiehat bad sectors. Az ked som nainstaloval
EZ-Bios (Western Dig. disky) problem sa zda byt vyrieseny. Pod Linuxom ako
hovorim, doska funguje fajn.