[linux] zakl. dosky a linux

Dibala Martin dibala_martin na novitech.sk
Pondělí Listopad 15 08:49:31 CET 1999

Peter Bizik wrote:

> Kde na Internete sa daju zohnat nejake odporucanie pre zakl. dosky pre
> Linux? Chcem vymenit neviem sa rozhodnut.A este jedna otazka su nejake
> pamate, ktore sposobuju problemy resp. spomaluju system. (mam na mysli
> hlavne 100MHz EEPROM DIMM).

Ja som teraz upgradol na maticnu dosku SOYO a nemam problemy (je to doska
pre AMD K6 a tak az do 500MHz). Dal som tam dokonca stare SIMMy (64MB) a
ide mi vsetko v pohode... Pod WIN mi nesla sietovka.. (zahadnym
sposobom... WIN tvrdil ze je vsetko zo sietovkou ok.. ale siet nic.. )

DigiD