[linux] Prehliadac

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Listopad 15 09:54:28 CET 1999

Ceresna.Martin na zsr.sk wrote:

> no, browser moze byt w3c, zvlada interptretaciu tabuliek tak ako sa parti,
> blizsie info pozri na www.root.cz, k tomu ftp klientovi, standardne v
> redhate je ncftp, ten to zvlada v pohode "ncftp --help" alebo otaznik na
> prikazovom riadku myslim....

<flame style=decent>
Ak niekto postne rovnaky problem ako sa riesil par dni dozadu,
prosim - nebol tu, mozno nevie o archive.  Ak to uz neopakuje,
je to ok.  Ak ano, mal by ho upozornit zriadovatel ci spravca
konferencie.  Ale ak niekto odpoveda na otazku, ktora uz bola
pred tym aspon 5x zodpovedana rovnako... no musim sa cudovat.
Martin, teraz v ziadnom pripade nechcem utocit prave na teba,
lebo toto je len zhoda okolnosti ze odpovedam prave na tvoj
mail... ako hovorim, mohol som si vybrat.  Ale si tu uz dlhsie
a urcite si uz zaregistroval niekolko mailov so subjektom
Prehliadac.  Ak si mal plny mailbox a cely thread zmazal,
nemal si odpovedat.  Niekto predsa uz mohol odpovedat,
pripadne dokonca zavrhnut a zdovodnit prave to co si sa
chystal napisat (toto plati obecnejsie, nie len prave na dany
subj.).

To admin, zriadovatel, ci spravca (Juraj? Tibor?): minule som
navrhol aby aj v tejto konferencii bol na poslednom riadku
napis ako unsubscribnut a tiez kde je archiv konferencie.
Juraj sice povedal (v sukromnom maily), ze je to dobry napad,
ale nepamatam sa ci aj slubil ze to urobi.  Bolo to po tom co
sa niekolko krat vyskytla uplne rovnaka otazka...  Bohuzial,
mam dojem ze ani nie je v archive, kedze je v dezolatnom stave
(je tam thread.html, ale posledny mail je kedysi z augusta...
ktosi sa minule stazoval ze tam nie je index...). Tento
mailing list nepatri medzi heavy-load, ale aj tak nechcem
citat 5x jednu (takmer) rovnaku odpved alebo otazku. Archiv by
urcite pomohol.  Niekto sa tiez stazoval na pouzivanie
diakritiky.  Naozaj neviem ci ste dotycnemu ako spravcovia
zareagovali aspon sukromne, ale urcite neviem kde je FAQ ku
konferencii, README, alebo nejake HOWTO ako sa tu spravat,
pripadne kam ma clovek poslat subscribe request aby dostaval
maily bez diakritiky.

To SkLUG HQ: Viem ze linux.sk este nie je hotovy a ked bude,
bude pekny a urcite sa tam bude dat najst naozaj vela veci,
ale myslim ze by bolo dobre niekde zverejnit hore naznacene
veci.  I ked na rak.isternet.sk clovek najde (trosku chabi)
startovaci bod, mojim stale zostavaju bookmarky.  Verim ze
linux.sk ich coskoro nahradi, i ked nie uplne, tak aspon
ciastocne.

To all: Ak som sa dotkol niekoho osobne, odpovedzte mi prosim
sukromne (mailto:matej na pobox.sk).  Ak viete o niecom co som
nespomenul a chcete to pridat, pripadne ak mate reakciu o
ktorej si myslite ze by ju mali citat vsetci, odpovedzte do
konferencie.

Hu, prave som si spomenul: Pri odpovedani na mail zmazte
prosim desat-riadkove signatury, a z mailu na ktory odpovedate
nechajte len autora a cast na ktoru reagujete.  Ulahci to
buducemu archivu (vyhladavanie, velkost, pocet relevantnych
vysledkov), a ak raz nahodou bude nejaky digest-list, ulahci
to citanie.  Teraz musim ale zdovodnit preco som tak neurobil,
vsak...: reagujem totiz na cely thread ako taky.  Precitanie
celeho toho na co vlastne odpovedam zaberie len chvilku casu,
ale ak si uvedomite ze sme si to vsetci museli prejst niekolko
krat...
</flame>

Matej Kovac
matej na pobox.sk