[linux] ACCESS problem

Milan Gacik gacik na frki.utc.sk
Úterý Listopad 16 13:00:28 CET 1999

Mam mensi problemik,
  potrebujem na linuxovy stroj /ROUTER/ , ktory spaja 2 siete, lokalku a internet
obmedzit pristup z vonku na dany pocitac, ale nie uplne...

napr: lokalna siet 10.0.0.X - pristup povoleny
        vonkajsia siet pristup default zakazany, okrem vybranych pocitacov,
       napr. 158.193.99.99

Skusal som to cez IPCHAINS, host.allow, host.deny. Ak niekto vie, poradte mi, lebo uz fakt neviem...

Bezi to na Linux RH6 - jadra 2.2.12-20, IP masquarading mi bezi OK

Situacia:
---------------------LINUZ-------------------
     10.0.0.1              158.193.XX.XX

                Milan Gacik
            gacik na frki.utc.sk
          IRC UIN 50654877
========================
V boji medzi tebou a dig.svetom
 sa pridaj na stranu dig.sveta

A zdravim americky sifrovaci system Echelon...

fbi cia nsa irs atf batf dod waco ruby ridge okc oklahoma city militia gun
handgun milgov assault rifle terrorism bomb drug horiuchi koresh davidian kahl
posse comitatus randy weaver vickie special forces linda thompson special
operations group sog sof delta force constitution bill of rights whitewater
pom park on meter arkanside iran contras olivier north vince foster promis
mossad nasa mi5 oni cid ak47 m16 c4 malcolm x revolution cherokee hillary bill
clinton gore george bush wackenhut terrorist task force 160 special ops 12th
group 5th group sf