[linux] ATI All-in-Wonder-Pro

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Listopad 16 09:13:40 CET 1999

Ahoj,

On Mon, Nov 15, 1999 at 03:05:50PM +0100, Peter Bizik wrote:
> Naskytla sa mi vyhodna moznost kupi ATI All-in-Wonder-Pro (VGA ATI RAGE
> PRO, 8MB, PCI). Chcel by som sa opytat ako je to z funkcnostou ( VGA by
> mala byt v pohode) , zaujma ma hlavne TV Tuner (cital som , ze ATI vypusti
> specifikaciu svojich cipov , ale az o pol roka). Vdaka.

Ja tu kartu mam a musim povedat, ze som s nou plne spokojny.
Hlavne co sa tyka TV tunera. Pod linuxom ide vpohode
a este lepsie ako pod cimkolvek inym az na to,
ze nema grabovanie do kompresovanych formatov.

ATI uz specifikaciu na tuner davno vydalo a gatos bol
niekolko dni na to na svete. Chysta sa aj podpora priamo
do jadra s nazvom KATOS, ale tusim to este priliz neide.

Co sa tyka 3D cipu, tak ten si tusim ATI stale drzi a stale
nieje ziadna 3D podpora v Linuxe. :-(

Oficialna adresa je:
  http://www.core.binghamton.edu/~insomnia/gatos/

Po mensich debatach s autorom som sa dozvedel, ze sa pracuje
aj na podpore pre ATI 128 (asi je to uz aj hotove)
a vraj bude aj podpora pre teletext a pre kompresiu videa.
Takze sa mame na co tesit. Program gatos je v kazdodennom vyvoji,
aj ked uz davno ziadna non-devel verzia nevysla (vyhybam sa pojmu
"stabilna", pretoze su podla mna vsetky stabilne).

			Cau.
					SAL