OT [linux] True Type font - priloha k mejlu

lubo klokner erkac na vault-tec.sk
Úterý Listopad 16 12:49:01 CET 1999

Matus Horvath wrote:
> Bohuzial asi nemas tak uplne pravdu, a zaroven ju mas:), stavim
> sa ze pouzivas Outlook97, a ten tie prilohy posiela sam od seba
> (ano, aj ked mas nastaveny plain text, a neviem co vsetko). Ale nikde
> ta na to neupozorni, a ak taku spravu prijme, tu prilohu ti tiez neukaze,
> sviniar. Pred nedavnom som mal podobny problem (vlastne ten isty),
> a vyriesil som ho prechodom na Outlook98 (ja viem, to nie je zase
> tak dobre riesenie ako by ste vsetci ocakavali). Samozrejme ak
> urobis radikalny krok a kopnes cele Windousi do ###, vyriesis toho
> [...]

jako ked je niekto taky LAMER ze si ani nedokaze zistit
z jakeho maileru bol mail poslany, tak sa s nim nemam o com
bavit !!!

--
      \\///               lubo 'erkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na vault-tec.sk ___