[linux] ATI All-in-Wonder-Pro

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Listopad 16 15:59:57 CET 1999

On Tue, Nov 16, 1999 at 08:50:51AM +0100, Peter ROZIM wrote:
> Mam ju doma len 4MB pod X no problem
> zohnal som si soft vola sa GATOS a mozem pozerat aj TV
> ale ovladanie nieje najstastnejsie aj ked sa da zvyknut

Dovolil by som si oponovat. Ovladanie je priam perfektne (hlavne
z klavesnice). Ja ho sice ovladam dialkacom, ale vid porovnanie s ATI
Playerom:
                            GATOS          ATI Player
nasl./predch. kanal          +/-           <-/-> (tusim)
nast. jas, kontr, vol, ...   ^/v (sipky)   (da sa vobec)
zmena jas, ...              <-/->          (iba vol ^/v)
fullscreen                   *             ALT+F
mute                         /             (tak to fakt netusim)

Proste v povodnom ATI Playeri je vsetko cez rozne prefixove klavesy,
ak to tam vobec je. Asi jedine, co som zatial v GATOSe nenasiel
je vyber stanice napisanim jej nazvu.
Ale staci mailnut autorovi. :-)

> zatial sa mi nepodarilo uchovat video sekvenciu

Povodne verzie mali nejaky problem ze zle ukladali farebne zlozky,
ale islo to. Nemal som ziaden problem s ulozenim obrazu.
Problem nastal az pri jeho prevode na MPEG.
Obraz som mal na disku nekomprimovane (1 hod asi 10 GB)
a ked som ho chcel previest na mpeg, tak to po mne chcelo,
aby som ho previedol z formatu *.yuv na format *.y *.u *.v (ak to niekomu
nieco hovori). Takze je na nakodovanie 1 hod filmu potrebnych
vyse 20 GB :-(        (ak som to s tymi cislami trocha prehnal,
tak sorry, davno som to nepocital, ale asi aj tak take disky nehrozia)

			Cau.
							SAL