[linux] AVer TV Capture, Was: Re: ATI All-in-Wonder-Pro

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Středa Listopad 17 11:45:44 CET 1999

"Jan ONDREJ (SAL)" wrote:

>   karta ATI All In Wonder Pro vpodstate podporuje stereo zvuk,
> ake TV dekoder, ktory je na nej je mono. :-(
> Neviem preco to ATI takto riesilo a ci je to vylepsene
> vo verzii 128.
> Stereo zvuk je mozne nahravat len cez video vstupy.

Cize summa summarum takato karta mi nepomoze. Chcel by som si niektore
filmy pozriet v original zneni a nechce sa mi kvoli tomu kupovat novy
televizor ani video.

Preto nema niekto AVer TV Capture (alebo ako sa to presne vola)
rozbehanu pod Linuxom? Alebo nepocul niekto o tom? Udajne poskytuje
stereo/dual zvuk a ma aj teletext. Prinajhorsom ju budem musiet pouzivat
z W... (Boze odpust alebo nedopust!).

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha