[linux] MFC & LINUX

Matej Kovac matej na pobox.sk
Čtvrtek Listopad 18 08:59:05 CET 1999

Marian Krivo¹ wrote:

> Neblazni, cely Linux sa toci oklolo kniznic GTK+, GTK--, Qt a KDE. Len tieto
> kniznice Ti pomozu vyzmykat z Aplikacii 100% vykon. Zabudni na MFC (i tak sa
> povrava ze je vlastne od zakladu zle navrhnute - narozdiel od OWL - cital
> som to na velmi zodpovednom mieste a mozem to potvrdit).

wow, ja som zase cital clanok od jedneho zaryteho linuxaka co
programuje aj v objc, ze mfc sa mu zda ako jedna z najlepsie
navrhnutych kniznic... a trosku nadaval na owl... vsak ju
borland (pardon, inprise) aj prepisoval, ze? ale to bolo
zhruba pred 3 az 4 rokmi, vtedy som este robil nieco pod
win... myslim ze vtedy bolo mfc2.0, nie som si isty...

Matej Kovac
matej na pobox.sk