[linux] Siet cez seriove porty?

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Listopad 18 09:39:15 CET 1999

Stefan wrote:

> Cez seriovy port si ich mozes spojit pomocou PPP, ak si zozenies
> paralelny kabel a oba porty su volne, rychlejsie to pojde asi cez PLIP.
> Konkretne skusenosti vdaka sietovkam nemam. Musel by som si precitat
> nejake HOWTO, ale to snad zvladnes aj sam.

OK, to mi je jasne, ze nejaky protokol tam treba nahodit, zrejme
najlepsie PPP. Lenze HOWTO? Doma sa pripajam cez seriovy port
a modem na internet, ale toto je nieco ine. Ako nahodit tu ppp vrstvu?
PPP-HOWTO a Serial-HOWTO je mi nanic, tam sa pojednava o aktivacii
rozhrania modemom...

rony wrote:
> Podporu SLIP alebo PPP alebo PLIP vykompilujes v jadre, nastavis
prislusne
> rozhrania (pppX, alebo plipX, alebo pppX, podla toho na akom porte chces
> komunikovat),
> klasicky nakonfigurujes lokalnu siet a ide to. A to v pohode. Ja som len
> zaciatocnik,
> ale v tomto nebol ziadny zadrhel. PPP a SLIP su na seriaku, a PLIP je na
> parporte.

Jadro je jasne, podpora PPP tam je. Len neviem, ako nastavit to prislusne
rozhranie bez modemov, jednoducho seriove porty na dvoch pocitacoch
spojene len kablom. Ak vies ako nato (tvoja odpoved tak vyzera), daj
mi vediet.

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net