[linux] Vzorova Linux stanica

Roman Boba Roman.Boba na inseko.sk
Čtvrtek Listopad 18 12:10:24 CET 1999

At 02:37 PM 11/7/99 +0100, you wrote:
>Ahoj,

>Neviem,a le myslim si, ze ziadnym. Ber to tak, ze MS Exchange je odpad
 Cafte,
s tymto mozem len suhlasit, momentalne idem skusat nahradu za Exchange
(OpenMail od HP,
do 50 ludi je na linuxe zdarma) inak to vyzera vcelku dobre, ma to
podstatne nizsie HW naroky
a cena celeho riesenia (HW + SW) pre pocty nad 100 klientov by mala byt cca
30 % ceny riesenia s pouzitim  Exchange...
Dam vam potom vediet vysledky testov....

Roman