[linux] hdd over 8.4 gb

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Čtvrtek Listopad 18 21:27:25 CET 1999

Alebo to mozes vyriesit tak (ak mas aj windowsy), ze si urobis
vo windowsoch boot menu, do ktoreho das jednu polozku pre windows
a jednu pre linux. Ta druha bude potom spustat loadlin, a tomu by snad
nemalo vadit jadro umiestnene hocikde (alebo mu bude vadit? snad nie).

Osobne sa mi tato myslienka velmi paci - pouzivanie windowsu len ako
slabsieho nekvalitnejsieho bootloadera pre linux :))).

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm