[linux] hdd over 8.4 gb

Michal Ceresna ceresna na sturak.sk
Čtvrtek Listopad 18 23:59:45 CET 1999

On Thu, Nov 18, 1999 at 09:27:25PM +0100, Matus Horvath wrote:
> [...]
zdravim,
ja som problem s bootovanim nad 8gb riesil grubom:

ak by si chcel pouzit grub, musi sa vediet dostat k stage2, menu.lst
ak ich das v tvojom pripade na particiu s
- win  -> standardna instalacia
- ext2 ->
  musis zapisat e2fs_stage1_5 za prvy sektor disku
    dd if=/boot/grub/e2fs_stage1_5 of=/dev/hda bs=512 seek=1
  (over si, ze tam, kam to zapisujes nic nie je, napr. iny bootmanager)

  pri instalacii v grube zadas
    root (hd0,#i)
    install /boot/grub/stage1 (hd0) (hd0)1+20 p (hd0,#i)/boot/grub/stage2
  kde #i je cislo ext2 particie so stage2
  pricom subory stage*,menu.lst su v /boot/grub

cemi
--
Michal Ceresna (aka Cemi) student of mffuk, Bratislava
ceresna na st.fmph.uniba.sk