[linux] hdd over 8.4 gb

Macko macko na gssr.sk
Pátek Listopad 19 10:28:15 CET 1999

Vdaka za rady,
skusim to ale az neskor, no bohuzial teraz sa nemozem uz hrat v robote s
particiovanim a preinstalovavanim compu, lebo
mam do vianoc veeeela roboty.
Medzitym som si nasiel Large-Disk minihowto, kde je to sice dobre vysvetlene,
no ja som mal problem vobec dostat na
ten disk nieco. Win98 sa uz odmietal instalit /preco to neviem.../, slackware
sice presiel, ale kapal pri instalacii na takych
dolezitych veciach akov gcc, glibc, modules /crc errors, ale instalacne cd je
ok, predtym som z neho robil niekolko bezpro
blemovych instalalcii/, etc..., dal sa bootnut z diskety, ale to bolo tak
vsetko, lilo neslo, etc. Mandrake zacal instalit a zdochol
po nejakom case instalacie.
Nakoniec partition magic dokazal vyrobit 1prim.part, a dalsich 5log.particii
na fat16... a win95/osr2/ to zvladli na prvy krat a uz  od zaciatku ficia bez
problemov. Samozrejme, musel som nainstalit EZ-bios, lebo moj bios teraz vidi
8.4gb. Ked bude cas pohram sa s tym grubom.