[linux] s3 savage 3d agp

Peter Strelec beko na profi.sk
Sobota Listopad 20 10:07:25 CET 1999

Miso Medvecky wrote:

> potreboval by som u kolegu rozchodit %subj% ale agp.
> Xconfigurator pozna S3 savage 3d pci, dokonca ju rozozna autodetekcia,
> ale ponukne iba VGA16.

Ahoj ja som to riesil asi pred 3 dnami. Takisto karta s chipom S3
Savage.Niekto mi tu poradil ze fy. Creative Labs ma driver na chipset S3
Savage a ze s tym by  to mohlo ist. Aj by to islo, pokial mas kartu od
tohoto vyrobcu. Ja ju nemam a tak ma to pozdravilo o poslalo do kelu. Druha
alternativa jena   http://members.xoom.com/s3dlinux/
tu sa da stiahnut nejaky patch. Tretia alternativa je rozbehnut to ako VESA
2 kompatibilné zariadenie navod ako na to je tu:
http://rak.isternet.sk/archives/linux/msg00515.html

                                            Vela zdaru a trpezlivosti praje
Peter