[linux] Vzorova Linux stanica

Neděle Listopad 21 15:36:40 CET 1999

Dna 18. Nov 1999 o 12:10, Roman Boba napisal(a):
> Dam vam potom vediet vysledky testov....
hm, jasom sa s tym babral davnejsie, ale neprekontelnym problemom bolo to,
ze to je len beta verzia a neviem z akeho dovodu vymysleli, ze bude v
zvlastnom adresary, inaom ako oficialna verzia.. nesedia startovacie
scripty, ale najhorsie je, ze niektore veci su natvrdo v binarkach, takze
klamat to cez sym. linky bola jedina mozna cesta..
Inak moj vysledok bol ten, ze sa mi nepodarilo spustit ani samotny openmail
server, takze po asi tyzdni laborovania nasledovalo rpm -e ;;)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk