[linux] Vzorova Linux stanica

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pondělí Listopad 22 10:02:16 CET 1999

> Date: Sun, 21 Nov 1999 15:36:40 +0100
> From: Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk>
> To: linux na rak.isternet.sk
> Subject: Re: [linux] Vzorova Linux stanica

> hm, jasom sa s tym babral davnejsie, ale neprekontelnym problemom bolo to=
> ,
> ze to je len beta verzia a neviem z akeho dovodu vymysleli, ze bude v
> zvlastnom adresary, inaom ako oficialna verzia.. nesedia startovacie
> scripty, ale najhorsie je, ze niektore veci su natvrdo v binarkach, takze
> klamat to cez sym. linky bola jedina mozna cesta..
> [...]

Mohu-li ze zkusenosti poradit, nebabrejte se z zadnymi klientskymi postovnimi
systemy, jenom to zere lidi a cas a prinos je pofiderni. Misto MS-Exchange
HP-OpenMail? To je jako z blata do louze (slovensky: do mlaky). Pokud
se uzivatele neobejdou bez verejneho adresare, mel by stacit nejaky
LDAP-server. Ovsem nevim, jestli jsou nejake free.
--
                                                Lubos Kaspar