[linux] PLOTER na seriovom porte

Klucka Andrej andrej.klucka na spp.sk
Pondělí Listopad 22 14:26:59 CET 1999

Na nasom oddeleni mame stary ploter ktory sa pripaja cez seriovy port a
komunikuje HPGL. Ja by som tento ploter chcel pripojit k 486 s linuxom a dat
ho na zdielanie cez SAMBU. Problem man nakonfigurovat /etc/printcap v ktoron
sa da nastavit rychlost br, a flag fc,fs (bitova mapa komunikacie) ale tym
poslednym dvom nerozumiem.

Prosim Vas cojeto bitova mapa pre seriovy port? Ako vypocitat alebo vytvorit
toto cislo?

Pod DOSom nastavim seriovi port takto MODE com4:9600,n,8,1,p.
A potom staci uz iba copy subof.hpg > com4

Za pomoc vopred dakujem.

                                     Andrej Klucka

                                     Andrej Klucka
                                     kl.:3446