[linux] pripojenie na iny pocitac v X-och

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Úterý Listopad 23 11:29:38 CET 1999

Neviem ci som presne pochopil tvoju otazku ale skusim odpovedat aspon tak
ako som to pochopil! :-)

Ked sa prihlasis na druhy stroj cez ssh tak ono (ssh) automaticky
redirektuje x takze potom uz len spustis aplikaciu a tuto ti zobrazuje na
tvojom monitore.(Samozrejme ze musis mat u seba spustene x-y.)

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)