[linux] Instalacia Corel Linux

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Úterý Listopad 23 14:09:19 CET 1999

Nazdar vsetci !

Vcera som si len tak naverimboha skusil spustit instalaciu Corel Linuxu,
ale nemal som vela stastia.

1. HW konfiguracia - notebook Toshiba Satellite, P75, 24MB RAM, 700MB
HDD
    - instalacia straaaasne poooomaaaalaaaa ( po cca 20 minutach som sa
dostal len na rozdelenie disku ... ) - zrusil som pokus

2. HW konfiguracia - MB Abit PH5, P133, 128MB RAM, 2.5GB HDD EIDE,
Adaptec 1505 pre Toshiba CD ROM, VGA Hercules Graphic Terminator
    - zamrzlo to na uvodnej grafickej obrazovke, po vypisani druheho
riadku ( uz si presne nepamatam, co to bolo ) - zrusil som pokus

Na tejto druhej konfiguracii som skusil nainstalovat aj RedHat 6.1.
Graficka instalacia presla az po uplne nahratie vybratych balikov a tam
zdochla.
ASCII instalacia zdochla hned po zadani parametrov pre Adaptec.

Na oboch tychto masinach mi bez problemov bezalo S.u.S.E. 6.2, RedHat
6.0, Mandrake 6.1, Turbolinux 4.0.
Tak teraz neviem, ci som az taky blbec, alebo ma aj niekto iny podobne
skusenosti ? Nevrtal som sa v tom dalej, isiel som spat ...

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.