[linux] pripojenie na iny pocitac v X-och

BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk
Úterý Listopad 23 17:44:17 CET 1999

>3. v xterm-e si spustis prikaz "xhost +<meno servra>" (xhost funguje iba v
>    X-och a nie vsade ho chce zobrat. (Neviem ako presne funguje
>    xhost, popripade mi to niekto moze objasnit. :))
Nebude to preto, ze xhost je program pre X-si, teda potrebuje vediet pre
ktory server ma povolit zobrazovanie klientov.
Je tu vsak problemik, ze xhost -display znamena zakaz zobranovanie pre
klientov zo stroja display. Takze jedina cesta je cez nastavenie premennej
DISPLAY. Tolko hovori man xhost.

          vlk