[linux] code page

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Listopad 24 10:40:24 CET 1999

Macko wrote:

> Prosim vas, aj ked to uplne nesuvisi s touto konferou:
>
> Existuje nejaka utilitka ktora dokaze identifikovat %subj% v subore?
nezaregistroval som ci ti niekto odpovedal, takze skus toto:
balik cstocs-xxx.rpm robi to, ze prekoduvava medzi
jednotlivimy cs kodovaniami. mal som kedysi nejaky text z t602
a nemal som paru v com to je. tak som pouzil vsetky jemu zname
kodovania a spravil si z originalu niekolko ascii suborov.
ten, ktory bol dobre prelozeny do ascii, mal samozrejme
pouzite to spravne kodovanie. tak som si to pomocou toho
kodovania pacol nie do ascii, ale do iso. nie som si isty ci
ti pojdu binarne dbf-ka, ale skusit to mozes. v najhorsom
pripade, format dbf nie je ziadne tajomstvo, neni problem bez
porusenia kodovania do skonvertovat na text, potom prekodovat
a skonvertovat naspat. ak budes mat problemy, kludne sa ozvi.

Matej Kovac
matej na pobox.sk