[linux] DVI

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Listopad 24 14:01:30 CET 1999

Ahoj,

> Mam takyto problemik. Mojho kolegu cera studuje v Brne a posiela mu subory s
> priponou DVI.
> Potreboval by ich editovat v MS-DOS resp. MS-Windows, ak existuje nejaky
> program.
> Ak nie tak mi napiste prosim vcom by som to mohol editovat pod Linuxom.

No to bude asi problem, pretoze to je nieco ako postscript.
Ono sa to bude len velmi tazko dat editovat.
Je to vystupom nejakeho programu, napr. latex,
takze by si ho asi mal poziadat o to, aby to posielal
v zdrojovom tvare.

Inak to nejakymi programami mozes konvertovat na ascii,
alebo nieco podobne, ale stratis tam mnoho informacii
a uz z toho nebudes mat nieco ako original.

		Cau.
						SAL