[linux] StarOffice

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Čtvrtek Listopad 25 11:05:44 CET 1999

Urcite existuje MB pre dva Celerony, videl som ho na vlastne oci v predajni C&C
CHS v Petrzalke. Bohuzial neviem, aka to bola znacka, len sa mi zda, ze chipset
nebol Intel, ale nejaky iny ( asi VIA ) ...

Co viem urcite, server ftp.kando.hu bezi na takejto masine ( 2 x Celeron/366 ) a
na nom nejaky UNIX ( neviem aky ) - skus sa tam obratit po skusenosti.

beno

Peter Paluch wrote:

> Hi!
> =-=

> Nie som si isty, ale mam taky nedobry pocit, ze Celerony nie su schopne SMP.
>
> Cau.
>
> Vsetko dobre praje
> Peter Paluch
> --
> ****************************************************************
> * Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
> * mobil: +905 16 44 32 , domov: +421 826 421 2542              *
> ****************************************************************

Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.
Vinohradnicka 6
971 01 Prievidza
S L O V A K I A
phone  : +421 862 5151 332
fax    : +421 862 5151 380
mobil  : +421 905 386 417
e-mail : jbenadik na elas.sk
www    : www.elas.sk
" Mrznu Vam ruky ? Restartujte si ich ! Na Win.. to pomaha ..."