[linux] SB Live!

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Listopad 26 08:59:06 CET 1999

Ahoj,

> Mam zvukovku SB Live! a chcel by som poradit ako presne ju rozchodit
> pod Linuxom RedHat 6.0 jadro 2.2.5.  Dakujem

  kedze Creative sa konecne rozhodol zmenit licencne
podmienky pre ovladace a konecne povolil ovladace
pod licenciou GPL, tak teraz to uz hadam nebude problem.

Neviem ako je na tom priamo kernel, ale ALSA (www.alsa-project.org)
uz tuto zvukovku podporuje. Zatial je to ale tusim
len v novej vyvojovej verzii, ktora je len na CVS
(ak to potrebujes surne, tak to mozem niekde vystavit,
odpovedaj ale sukromnym mailom).
Takze konecne tu mame dobru zvukovku.

Inak mne bolo jasne, preco Creative nechcel GPL ovladace.
Pri studovani manualov sa zistilo zopar veci, ktore predtym
Creativ zamlcal.

				Caute.
						SAL