[linux] telnet

Pátek Listopad 26 15:09:38 CET 1999

Dna 26. Nov 1999 o 09:12, dariel napisal(a):
> Je fakt vyborny ale mam otazocku ako ho nastavit pre ssh (kluce a p.)

putty nepozna este nieco ako RSA vymenu  klucov, takze da sa pouzit iba
prihlasenie pomocou passwordu, toho ktory je v /etc/shadow..
inak neviem ake kluce su myslene.. samozrejme na nadviazanie session si
klient so serverom vymenia kluce, v zmysle ze server posle svoj verejny kluc
a klient by si ho mal overit, da sa mu verit raz, navzdy, ako chcete:-)
co sa tyka nastavenia samotneho putty, je trosku tazkopadnejsi, ako by sa
logicky ocakavalo, takze moje doporucenie je: skuste trosku castejsie klepat
na tlacitka load a save v zalozke connection:-)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk