[linux] bug v rh6.1?

m.medvecky na sh.cvut.cz m.medvecky na sh.cvut.cz
Sobota Listopad 27 20:45:32 CET 1999

cau

objavil som taku drobnu chybicku v RH6.1:
pri instalacii som si navolil vsetky sietove volby podla mojho kompa.
siet fungovala bez najmensich problemov.
Avsak ked ma niekto talkoval, tak sa mi objavil request, ale ked som ja
natalkoval jeho,
objavil sa jemu request, ale nespojilo to.

Takisto ked som natalkoval niekoho na vlastnej masine, dostal som hlasku

YOUR PARTY IS REFUSING MESSAGES...

V logoch som nasiel:
Nov 27 13:32:52 slovakia talkd[2659]: recvfrom: Connection refused
Nov 27 13:32:52 slovakia talkd[2659]: 127.0.0.1: bad dns

Rozmyslal som tuho, ze o co ide.
Napokon som cat /etc/hosts
a tam:
moja.ip.adre.sa moj.host.name nick1
moja.ip.adre.sa localhost.localdomain

No a ked som zmenil druhy riadok na
127.0.0.1 localhost.localdomain, vsetko sa rozbehlo.

Je to bug, feature alebo som niekde nieco zadal zle?

Prosim o vase nazory.

Cau

miso