[linux] Naprogramovanie BIOS

Matej Kovac matej na pobox.sk
Neděle Listopad 28 12:26:45 CET 1999

Valter wrote:

> Ahoj.
>
> Podarilo sa mi "upgradovat" BIOS do tej miery, ze mi urobil z klavesnice
> farebnu hudbu.
> Ja by som ale radsej funkcny pocitac.
> Nevie niekto o moznosti naprogramovat Flash EEPROM. Povodny BIOS mam
> zalohovany na diskete.
> Jedna sa o dosku Gemlight P6BIAK v1.0 (chipset Intel BX)
>
> Valter

zalezi na doske. niektore su take ze po strceni diskety s
upgradom pri boote podrzis ctl+ins+f2 a a on ak spozna
specialny format diskety (resp. failu dumpnuteho na diskete,
napali si ho. ale zalezi to na konkretnej doske. ak by si ale
potreboval uplne natvrdo prepalit flash, mam jednu firmu kde
by mi to spravili. ale to si urcite zozenies aj ty.

Matej Kovac
matej na pobox.sk