[linux] gcc prob

Sobota Listopad 27 21:41:11 CET 1999

Dna 27. Nov 1999 o 03:10, Michal Medvecky napisal(a):
> nainstalil som cartmana (rh6.1), snazim sa skompilovat PROFTPD 1.2pre9 a
> dostavam hlasku
> configure: error: installation or configuration problem: C compiler
> cannot create executables.
> kde je chyba?
mozno by stalo za to poslat nastavenia ake su pouzite pre program
./configure.. ak sa preklad kona z srpms balikov, je tam nastavene
pouzivanie linux_privs kniznic.. tieto kniznice som nikde u seba neobjavil,
koli comu mi tiez neislo skompilovat..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk