[linux] Naprogramovanie BIOS

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Neděle Listopad 28 19:18:25 CET 1999

Valter wrote:

> Vyskusam to, ale velmi tomu neverim :-)
> (Holt som zaryty pesimista a chodim 2 m pod zemou - hlavne v robote)
>
> Ta Zilina je trochu z ruky, ale mozno dojde aj na nu.

    Ahoj !

 Ak nepochodis inde, posli mi mailom stiahnuty bios a typ pamate na
ktorej je (o typ
ani tak nejde, ako o jej velkost, nepoznam bios PC, ale viem, ze ani
kapacita pamatoveho chipu
nemoze byt hociaka, aspon pri zariadeniach, ktore programujeme mi), a
skusim ti to
nahodit, toto by nemal byt az taky problem, ak budeme mat patricnu
velkost pamate.
Alebo inac:
 Posli ten BIOS aj tak, aspon si to skusime aj pre ine pripady.

Prajem Vam prijemny vecer.

Rony.

PS : K tym nocnym vtakom:  Celkom sa mi vidi, ako je to zariadene na
hysterii.
        Ta diskusia na boardoch. Toto by mohlo byt riesenie aj pre
nocnych vtakov
        v linuxe ?!