[linux] Naprogramovanie BIOS

Macko macko na gssr.sk
Pondělí Listopad 29 09:07:05 CET 1999

Pozri si stranku : http://www.ping.be/bios/, je tam celkom pekny zoznam
biosov, vendorov, flash utilit, mnohe sice
vo forme liniek, ale dost dosiek sa da identifikovat.
Odporucam pozriet dobre dokumentaciu ku doske, na stranke vendora dosky
skusit najst najaktualnejsi bios aj s flashom
k nemu, a ak mas zalohovany stary bios, tak ho flashnut presne podla
instrukcii spat, a potom si vybrat to co potrebujes.
Radsej si ten stary bios subor zalohuj viackrat / mne sa stalo, ze mi
zdochla disketa, nastastie som to mal este inde
backup-nute/. Prvy krat mi asistoval kamos, aj ked to nie ziadna hrozna
operacia, ale treba mat nachystane vsetko
korektne: bios, flash utilit. A este pozor, na niektorych doskach zalezi aj
na cisle pcb revision.

Andrej