[linux] ISDN modem - aky?

Rudo Pavlovic PMASTER na emo.seas.sk
Pondělí Listopad 29 09:27:15 CET 1999

> Aky ISDN externy modem si mam kupit? Ak mam rozchodeny
> externy modem (na anologovu linku), aj s pripojenim na
> internet, pod RedHatom 5.1, jadro 2.0.38, co vsetko
> budem musiet zmenit aby som rozchodil ISDN?

:-, Ja pouzivam ZyXel ISDN TA OmniNet+. Vcelku som s nim
spokojny. Pripaja sa na klasicky seriovy port. Co sa tyka PPP-cka
nieje potrebne instalovat ziadny dalsi SW (ani i4l ,ktory je v SUSE
ten je na interne ISDN modemy). Ma 2 analogove vystupy na ktore
mozes pripojit dve analogove zariadenia (telefon, fax alebo aj
analogovy modem). Staci do neho nadefinovat iba MSN a hotovo.
P.S. Ak mas nejake konkretne otazky zamailuj.

Pavlovic Rudo
tel: +421-813-636 3581
E-Mail: pavlov_r na emo.seas.sk