[linux] hw konflikty

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Listopad 29 09:53:15 CET 1999

Ahoj,

On Mon, Nov 29, 1999 at 09:03:18AM +0100, Dado Jan wrote:
> [...]

  teraz ma napada, ze Linux mava obcas trocha ine nastavenia
grafickej karty.
Znamena to, ze nastavi trocha ine parametre obrazu, ako ma Windows
a je celkom mozne, ze prave pri tychto parametroch prichadza
k rusivym vplyvom.

Skus este popripade skontrolovat, ci mas rovnake horizontalne
a vertikalne frekvencie. V linuxe to zistis programom
xvidtune ale vo Windowse netusim. Porpripade ak mas
nejaky digitalny monitor, tak to mozno mas v menu.

Ja som si napr. v Linuxe nemohol na mojom DAEWOO nastavit
pre 1024x768 vyzadovanych 85 Hz, pretoze som mal
akosi priuzky obraz. Vhodny obraz bol az pri 86 Hz.

			Cau.
						SAL