[linux] Samba And WinNT

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 29 13:30:07 CET 1999

Ahojte.

Som v Sambe zaciatocnik apotreboval by som jednu ohladom %subj.
Chcem poskytnut NT uzivatelom, ktory su nahlaseny na NT server diskovy
priestor a to konkretne nieco home adresar resp. pre skupiny nieco
podobne. Vlastne sa jedna o synchronizovanie NT servera s Linux-Samba pri
zachovani pristupovych prav do ext2 suboroveho systemu.
Tento problem je pre mna dost surny a preto nemam cas hladat ako sa dana
sluzba da poskytnut. Ppreto by som chcel rady, ako by sa to dalo urobit a
kde by som si mohol o tom podrobnejsie precitat (konfiguracia).

Za napady a doporucenia dakujem.

				stano