[linux] Samba And WinNT

Dibala Martin dibala_martin na novitech.sk
Pondělí Listopad 29 15:25:34 CET 1999

Stanislav Poljovka wrote:

> Ahojte.
>
> Som v Sambe zaciatocnik apotreboval by som jednu ohladom %subj.
> Chcem poskytnut NT uzivatelom, ktory su nahlaseny na NT server diskovy
> priestor a to konkretne nieco home adresar resp. pre skupiny nieco
> podobne. Vlastne sa jedna o synchronizovanie NT servera s Linux-Samba pri
> zachovani pristupovych prav do ext2 suboroveho systemu.
> Tento problem je pre mna dost surny a preto nemam cas hladat ako sa dana
> sluzba da poskytnut. Ppreto by som chcel rady, ako by sa to dalo urobit a
> kde by som si mohol o tom podrobnejsie precitat (konfiguracia).

pozri sa na :
http://www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/index.html

je to kompletna knizka o sambe v anglictine...
Inac neviem ci ti to pojde spolu s NT, pretoze sinchronizacia servrov pokial
viem je urobena iba v Linuxe, neviem ako su na tom NT, ci vobec nieco take
podporuju...

> Za napady a doporucenia dakujem.
>
>                                 stano

                                                            DigiD