[linux] script

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Listopad 30 12:56:08 CET 1999

Dado Jan wrote:

> $lastsubject = ''
> hore:
> $subject = `tvoj prikazovy riadok s grepom`
>
> ak su $subject a $lastsubject nerovne, tak mas novy riadok,
> a teda mail -s $subject
>
> $lastsubject = $subject
> a spat hore
>
> Je to len slabe pseudo, ale takto by som to robil...

E,eeee! Tak to nejde. Spravil som takyto testik:

#!/bin/sh
$subj=`tail -n1 -f /var/log/messages | grep -i 'failed\|unauthorized'`
echo $subj

A nic som z neho nedostal! Premennej $subj sa priradi hodnota az
po vyhodnoteni commandu v ` `. No lenze ten stale trva (tail stale
vypluva pribudajuce riadky z /var/log/messages, grep stale grepuje
podla vybranych stringov). Takze po echo sa ani nedostaneme.
Skoda, lebo nieco taketo surne potrebujem.

Mimochodom, tak sa mi vidi, ze bash nepozna nepodmieneny skok
(nieco ako "gogo <navestie>"), ale to by som nejako obisiel...

Swatch som stiahol/nainstaloval, ale nie je to ono, neda sa to tak
univerzalne nakonfigurovat. Potrebujem monitorovat aj vystupy z mojich
aplikacii, nielen /var/log/messages (to je skor len priklad).

Aj tak vdaka.

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net