[linux] script na port 25

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Listopad 30 15:39:39 CET 1999

Ahoj,

On Tue, Nov 30, 1999 at 02:28:44PM +0100, Igor Kilian wrote:
> Mam problem so scriptom na mailovy port. Ked dane prikazy napisem pekne rucne
> po jednom tak vsetko ide v poriadku. Ked som ich napisal do scriptu, tak to
> nefunguje. Neviete mi povedat preco?
>
> Skript:
> #!/bin/sh
> /usr/bin/telnet 10.10.10.10 25 <<END
> helo sandokan
> mail from: bill na mrkvosoft.sk
> rcpt to: +421905444444 na sms.globtel.sk
> [...]

Hmm, telnet je cisto interaktivny. Neviem o tom, ze by sa dal na nieco
take prinutit. Pouzi nejaky iny skriptovaci jazyk,
ako je napr. python, php3, perl, ...

> Este by ma zaujimalo ci by sa nedali dat premenne $1 az $3 do skriptu medzi
> ENDy tak aby boli rozvinute na parametre co sa zadaju skriptu. Ked som to
> skusal tak to neslo. (mimo cast END to pravdaze funguje)

To funguje vpohode. Uvazdam nasledujucu ukazku:

[ondrejj na list sh]$ cat 0
#!/bin/sh

cat << END
0: $0