[linux] Pomale PC

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Úterý Listopad 30 21:07:23 CET 1999

* Nakor the Blue Rider <nakor na pobox.sk> [991130 20:55]:
> Ahojte
>
> Mam 386, 120MB hdd a 8MB ram, mnohy z Vas sa asi zameju, ale co us.
> Kusok vedla (asi 10m po koaxiale) je pekne silny linuxacky server. Ja by som
> mal v umysle neco ako X -query bigserver_ip, ale neviem, co si mam nainstalovat.
> Poradte naku minidistribuciu.

no ja by som asi radsej skusil rozbehat VNC a na tombo pocitaci spustat
len VNC klienta. Asi najlepsie riesenie bude klient pod dos.

--

Fry: Don't give up. There were plenty of times in my century when
I was going to give up but I never did. Never. Hey, are you even