[linux] kamera (cybereye)

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Listopad 30 21:44:10 CET 1999

David Celjuska wrote:

> Zdarek All!
>
> Nemate niekto skusenosti s podporou kamier (tie oka zvycajne pouzivane
> na videokonferencie) pod linuxom?

poslite to info sem, alebo ak nie, tak aj mne na privat mail.

btw, dnes som hladal asi hodinu popis formatu troff. ten co je
v manuale mi nestaci, potrebujem popis original troff z unixu.
dost mozne ze aj runoff... mam 10mega docs a potrebujem si to
dat do niecoho rozumnejsieho, tak som si zosmolil nejaky
konverter...(za vyuzitia [gnt]roff, sure) ale stale mi nejake
tie znacky chybaju... teda: moze mi niekto poslat url, kde
najdem kompletny popis? pripadne perfektny konverter?

Matej Kovac
matej na pobox.sk